måndag

2 feb 09

Heej!
Idag har det vart lite anorlunda dag. På lunch rasten gick vi till Jontes hus och rakade av ALLT hans hår undra vad hans föreldrar sa sen :S? Ajja det var typ fem minuter kvar tills vi börja och det va fortfarande massa hår kvar längst upp på hans huvud så typ alla tog en sax och försökte klippa av det. Ajja, på lektionen sen ritade jag och Karin stålt märket (för er som inte går i min klass och fattar så mena jag ett peace märke) bak på Jontes huvud med en röd och en mörkblå tuschpenna. Det såg sjuuuuuukt roligt ut, fasst Sara blev typ sur? Ammen sen efter skolan gick typ alla hem till Jonte för vi skulle raka av Nicks hår. Sen satt vi och spela Guittar Hero med jättekonstiga låtar.

Ajja, typ klcokan halv sex eller något gick jag hem och gjorde tyskaläxan och engelsk konversations läxan. Vet någon hur lång den där presentationen skulle va?
Sen fick jag lite tid över så jag tränade lite franska och ryska.

Ska dra PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar