fredag

27 feb 09

Heeejj!
Lyssnar på My life would suck without you, så jäkla skön :)
Idag var jag och bowla, det var skojj men vi fick bara bowla i typ en timme, sen skulle vi åka hem igen. Jag kom trea hahaha ;)

Jag ångrar lite att jag inte åkte till Kungsberget och åkte skidor för dom fick ha kul typ hela dagen, men ajja.
Jag har gjort lite engelska, har bara två uppg kvar fast dom behöver man ett särskilt papper till som jag måste få av Marie sen på måndag.
Asså jag är så sjuuuuuukt trött på alla trov vi har hela tiden!!! Vi hade typ No för inte så länge sen, i går hade vi Matteprov, på onsdag har vi Engelskaprov och på Fredag har vi No igen. Bläääää!!

Ajja, nu ska jag kolla om Frida är inne på msn eller ngt så jag kan få tjata lite på henne om pengarna haha ;)

Pussss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar