fredag

20 feb 09

Hejj!
Igår glömde jag berätta att jag hade en läskig dröm om elaka fransmän som mördade folk som satt framför mig i flygplan. Och när jag försökte berätta för flygvärdinnan sa hon bara 'Ma'am please sit down, we're about to land any minute now'. Uuuuusch va hemskt....!

Jusst nu kollar jag på När lammen tystnar men jag blev helt plötsligt alldeles ensam så då vågar jag inte men jag kollar på Tyst vittne ist ;)

Ajja det viktigaste idag; Jag har klippt lugg!! Det vart inte så fint jag ville först, fasst sen hade jag lite saker i luggen och föna så då blev det lite bättre, lägger kanske in bilder senare.

Ajja nu åste jag gå för jag håller på att tappa bort mig i Tyst vittne.
Puss!

Juste idag skickade jag in min ansökning till Astronomilägret, tänkte bara säga det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar