onsdag

4 mar 09

Hejjjjjj.
Jag är världens tröttaste, ska kolla på Desperate Housewives snart. Juste jag och Frida ska på läger, haha typ töntläger x) Hoppas jag inte blir förgiftad den här ggn ;)

Idag hade vi styrketräning på gympan och jag var dåååligast haha. Sen på livskunskapen hade vi frågegrejj och juste, det här ett medelande till Frida: Det jag tänkte säga till dig var att du vet den där frågan om hur lång en snopp var ? Det jag skulle säga va 'Jag har inte såå bra ögonmått' haha x)

Ajja, igår hann jag inte skriva för först var jag hemma hos Frida, sen åkte jag på valpkurs och sen kom jag hem och plugga engelska. Juste vi hade engelska prov idag, jag tror jag har tre fel, ett där jag inte visste vad klasslista hette, ett där jag inte visste vad en stor stad i Northern Ireland och ett i slutet av uppsatsen för jag blev så stressad.

Jag är hungrig som tusan men vi ses snart PUUUUUUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar