söndag

8 mar 09 - Usa

Hej igen, jag har ju inget att göra så jag tänkte berätta mina bästa minnen från Usa -08

Okej, mitt första minne var när jag och min värdfamilj skulle åka till några kompisar och käka BBQ på 4th July. När vi kom dit så fanns det en kille där som jag kände igen, så jag frågade Mariah om han gick i min skola. Men det gjorde han inte, men Mariah sa att jag nog kände igen honom från när vi hade vart på Wal*Mart tidigare på dagen och köpt fyrverkerier, sen så tänkte jag inte mer på det. Sen skulle jag hjälpa Mark att sätta upp lite fyrverkerier och banka sönder något konstigt med en hammare. Efter det så råkade jag slå sönder mina solglasögon, så Marti (min spanska värdbrorsa) lagade dom åt mig, sen skojjade jag och Mariah runt lite och vi träffade en tjej från Las Vegas som hette någonting på A, och plötsligt sa hon ba "It's legal to be a prostitute in Vegas", vi ba "Jaahapp".


Okej, mitt andra minne var från när vi va i OC, jag och Camilla skulle skrika en sak till fransmännen, så från vår balkong skrek vi 'Tu es un bagette', sen två minuter senare knackade det på vår dörr och vi ba Shiiiiiitt! så vi sa åt våra rumskompisar att dom skulle säga att vi inte va där och så gömde vi oss i badrummet medans. Haha, vi va lite fega och lite osminkadexd. Ajja sen dagen efter när vi skulle ner till lobbyn och äta frukost så råkade vi hamna först i samma hiss som fransmännen, det va lite pinsamt haha. Sen råkade vi hamna vid samma frukostbord. Först sa typ en fransk ba "What did you eat last night", jag och Camilla typ fatta inget, sen sa någoon annan ba "What did you do last night?" Hahaha! Vi höll på att garva ihjäl oss. Hahaha, om jag inte har berättat det innan så ÄÄÄÄÄLSKAR jag fransmän! Daaaaaah dom pratar franska haha ??!


Okej, en till sak fasst den här saken är ganska kort, jag och Camilla hade precis strutat parfym, vi skulle gå ner till Downtown Disney. Och helt plötsligt kommer det in en massa människor från Estland in, tydligen så var det fest i vårt rum ? :o Men ajja, en kille ba 'Ooooh, it smells', jag och Camilla ba ' Whatt ??', hahaa han ba 'Nono, in a good way'Hahahahaha!


Ajja berättar mer sen PUSSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar