söndag

8 mar 09 - Officiella Kvinnodagen

Hejjj
Någon mer än jag som såg superfilmerna Djävulen bär Prada och Bad Company igår ?

Just nu håller jag på att skriva lite på mitt hyllningstal till svenskan. Vi ska ju ha repetitionen imorgon så då måste den ju vara klar. Jag har skrivit typ hälften tror jag, men det är så svårt att veta hur långt det blir i skrift om talet ska vara ca 2-4 minuter långt ? Någon som vet ungefär hur mycket skrift det blir om man har storlek 12 på word ? Ajja, jag får väll testa att säga det och ta tid på mig ;)

Juste om Micke eller Nick ser det här ; Jag kom på en sånn jäkla bra idée till No:n så jag håller på att göra en ny Powerpoint, jag lovar att den kommer vara 1000 ggr bättre ään våran andra.

Ajja nu måste jag fortsätta, ha en bra kvinnodag! PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar